בקרוב: הוראות סריגה לכרית ינשופית במיוחד

בתקופה האחרונה אני עוסקת בעיקר בעבודה על עיצובים מקוריים. את מרבית העיצובים אשתף עימכם באהבה. בשבוע הבא אפרסם את הוראות הסריגה לכרית הינשוף הזו.

אני לא יודעת למה, אבל יש לי בזמן האחרון משהו עם ינשופים… פתאום כל דבר ינשופי נראה לי הכי יפה בעולם. לכן ישר חשבתי על יצירת כרית כזו, לקול מצהלות בני ביתי (שנהנים מיצירותיי הסרוגות כל ימות השנה….).

בתהליך העבודה…

הכרית עצמה נסרגה בשילוב טכניקת עין ארוכה – אבל אל דאגה: הסבר מפורט ומצולם יצורף להוראות (:

עיניים ינשופיות במיוחד…

שווה לחכות!

שלכם באהבה,

רות האפרתי (צמרל'ה)

7 תגובות הוסף תגובה

  1. לידיה הגיב:

    זה פשוט מקסים, מחכה בקוצר רוח!
    האם הטכניקה מסובכת או שזה מתאים גם לסורגות פחות מנוסות?

    1. photopinka הגיב:

      תודה לידיה. זו לא טכניקה מסובכת בכלל ואני מדגימה אותה בצורה מאוד ברורה בצילומי הדרכה. זה מתאים גם לפחות מנוסות, ובכל מקרה, איפה שלא מצליחים פורמים ומנסים שוב (:
      שבוע נפלא!
      רות

  2. yafitrotem הגיב:

    הי,

    רציתי לשאול אותך, אם תוכלי לעזור לי למצוא הוראות איך מכינים פוף באופן הסריגה בתמונה שמצורפת. אני סורגת בחוטי טריקו ויודעת להכין פוף בסריגה של עמודים. אני מאוד רוצה להכין פוף בסריגה שונה כמו בתמונה.

    אשמח אם תוכלי לכוון אותי.

    תודה

    יפית רותם

    1. photopinka הגיב:

      איזו תמונה? לא קיבלתי כי אי אפשר לצרף פה. כיתבי לי מייל mymasrega@gmail.com

  3. חגית סלומון הגיב:

    שלום רותי

    רציתי לשאול אותך:
    ראיתי פעם בעבר אוסף של סריגות של שוליים
    בשתי מסרגות

    האם את יכולה להדריך אותי כיצד למצוא מגוון של הוראות סריגה לסיומות של שמיכות או סריגים?
    אודה לך מאוד
    חגית סלומון

    חגית סלומון
    פסיכותרפיסטית
    מטפלת זוגית ומשפחתית
    נייד 0522852915
    מייל hagsal77@gmail.com

    1. photopinka הגיב:

      הי חגית.
      יש שני ספרים שאני יכולה להמליץ לך עליהם – הם הכי טובים שיש ואין חומר טוב יותר מהם להשגה באינטרנט.
      מדובר בשני ספרים של ניקי אפשטיין: knitting on the edge והספר השני knitting over the edge. השם של הסופרת באנגלית nicky epstein – חפשי באמזון.
      אפשטיין היא הכוהנת הגדולה של סריגה על ומעל הקצה. יש לה עוד כמה ספרים נפלאים על טכניקות שונות. הספרים שלה פשוט מצויינים וכתובים ברור ובאופן מאיר עיניים.
      אם אינך רוצה לקנות את הספרים אז פשוט חפשי בגוגל את שני המינוחים שכתבתי פה באנגלית (המלצה שלי: אל תוותרי על הספרים…).
      אפשרות אחרת היא שתבואי אלי לשיעור ואלמד אותך כמה טכניקות ((((:

      בהצלחה!
      רות

  4. פנינה קושנרו הגיב:

    אני רוצה להגיד שזה יפה מאוד על הדרכה.שבת שלום

כתיבת תגובה