ג'וליה רוברטס והטפט היפה בעולם

נעלמתי? אני?

למי שחשש – לא, לא נעלמתי. בשבועות האחרונים אני עמוסה מאוד עם כמה פרויקטים ולכן לא התפניתי להעלות תכנים לאתר, אך אל דאגה – בקרוב מאוד אעלה כמה תכנים מעניינים וחדשים שינערו לכם את מולקולות הצמר. בינתיים, כדי שלא תחשבו ששכחתי אתכם, אני מעלה שני סרטונים נחמדים מאוד בנושאי סריגה, אבל הפעם מדובר במשהו קצת אחר…

סרטון ראשון: הזמרת טיילור סוויפט מציגה את הטפט היפה בעולם

גם אני רוצה טפט כמו בוידיאו קליפ הזה… ואם אפשר שיהיה סרוג באמת…

סרטון שני: כך עבדו על ג'וליה רוברטס

למי שלא יודע, ג'וליה רוברטס היא סורגת מנוסה ומכורה, המנצלת כל רגע פנוי כדי לסרוג משהו. לפני שנה בערך, בזמן שצילמה את הסרט "לארי קראון" יחד עם טום הנקס, החליט הנקס למתוח אותה. מה קרה שם? תראו בעצמכם… אגב, אני מציגה בפניכם את הסרטון המלא. הסרטון שתמצאו ביוטיוב הוא הסרטון החלקי. ככה זה, אני מקושרת…

על מנת לצפות בסרטון לחצו על הקישור הבא.

שלכם באהבה,

רות האפרתי (צמרל'ה)

4 תגובות הוסף תגובה

  1. מיה הגיב:

    זה היה נחמד. אם קצת הסתכלות יותר מעמיקה, היה מענין
    לראות את הצורות המוזרות שאנשים מחזיקים בכלל את הצמר
    והמסרגות.
    תודה

  2. ענבל הגיב:

    תודה על הקישורים המגניבים. העלית חיוך על פני ביום לא קל… מעניין שלא הייתי מודעת לקליפ הזה של טיילור סוויפט, הבת שלי מעריצה שרופה שלה ואנחנו שומעות את השיר הזה המון בבית… אבל לא טרחתי להציץ בקליפ. ובנ

  3. Eva Klopman הגיב:

    מדליקים ביותר!!!

  4. hamudale הגיב:

    מקסימים.
    התגלגלתי מצחוק מהקליפ של ג׳וליה רוברטס.
    🙂

כתיבת תגובה