סריגת "בועות"

סריגת בועות במסרגה אחת: לא לילדים בלבד....
סריגת בועות במסרגה אחת: לא לילדים בלבד….

סריגת בועות במסרגה אחת, המכונה גם "פופקורן" יוצרת מראה יחודי ושובב מאוד המתאים מאוד לילדים וגם למבוגרים. הדוגמה עצמה אינה מסובכת (בואו נוציא את השד המסרגתי מהבקבוק: אין שום דבר שבאמת מסובך בסריגה…), אבל היא כן יוצרת מראה מרשים ויחודי בו ניתן לעשות שימוש במגוון סריגים ודוגמאות. קישוט הסריג שלכם ב"בועות" יוסיף לו חן רב ואופי, והסרטון שהכנתי עבורכם ידגים כיצד לעשות זאת בצורה פשוטה.

בועות, בועות, בועות - גם בכובע זה נראה מקסים...
בועות, בועות, בועות – גם בכובע זה נראה מקסים…

חשוב לציין כי הסרטון עצמו מדגים דוגמה החוזרת על פני 4 שורות – כולן משלימות pattern אחד מסויים (כלומר, 4 השורות הללו יוצרות יחד את הדוגמה). קיימות מספר צורות נוספות לסרוג בועות, למשל בועות צפופות יותר (כמו בתמונה מעלה), או בועות רחוקות יותר – ברגע שתבינו את העיקרון תוכלו לשחק עם הבועות על מנת ליצור את המראה היחודי המתאים לכם. כך למשל, לסריגת שמיכה יחודית, הייתי הולכת על המראה הצפוף, ולסריגה קישוט לקצה שרוול הייתי הולכת על מראה צפוף פחות.

בועות צפופות בלי שורות ביניים - יוצרות מראה יחודי ורך (וגם גוזלות המון צמר בסריגה...)
בועות צפופות בלי שורות ביניים – יוצרות מראה יחודי ורך (וגם גוזלות המון צמר בסריגה…)
בועות בשרשרת נסרגות כך: שתי עיני שרשרת, יוצרים בועה בעין הראשונה, סוגרים את הבועה בשתי עיני שרשרת וחוזרים על הפעולה שוב ושוב עד ליצירת שרשרת באורך הרצוי לכם (צפו בסרטון על מנת להבין כיצד סורגים בועה)
בועות בשרשרת נסרגות כך: שתי עיני שרשרת, יוצרים בועה בעין הראשונה, סוגרים את הבועה בשתי עיני שרשרת וחוזרים על הפעולה שוב ושוב עד ליצירת שרשרת באורך הרצוי לכם (צפו בסרטון על מנת להבין כיצד סורגים בועה)

נראה מסובך? תופתעו כמה זה קל, כפי שעולה מהסרטון שלי…

צפייה נעימה!

רות האפרתי (צמרל'ה)

4 תגובות הוסף תגובה

  1. עדן הגיב:

    זה ממש מקסים!!! אני אנסה להכין שרשרת בועות.. אבל לא הבנתי, איך עושים בועות בלי שורות ביניים?
    תודה! אחלה אתר!!

    1. רות האפרתי הגיב:

      הי עדן,
      מאוד פשוט: תסרגי שרשרת של 5, תיכנסי לעין השניה מההתחלה (השניה מתוך ה-5), תיצרי בועה כמו בהדרכה שלי, אחרי שאת סוגרת את סורגת שוב 5 עיניים בשרשרת, שוב חוזרת לעין השניה וכך הלאה…
      בהצלחה!
      רות

  2. מירי הגיב:

    הי רות
    הייתי רוצה הסבר בועות לכובע, ניסיתי ולא הסתדר לי בעגול עם הרחבה
    תודה רבה
    מירי

  3. מירי הגיב:

    אשמח להוראות לכובע עם בועות
    תודה רבה

כתיבת תגובה