ריבועי סבתא

המשושית – עליונית מקסימה בצורת משושה לילדות, נערות ונשים עם סטייל…

הכירו את העליונית המתוקה הזו, לה קראתי "משושית" בגלל צורת המשושה שלה. את המשושית ניתן לסרוג כעליונית מקסימה לילדות, או כעליונית מקסימה לא פחות לנערות ולנשים. למעשה, המשושית נסרגת בצורה זהה לחלוטין הן בגירסת הילדות והן בגירסת נשות הסטייל (…) – זו פשוט שאלה של כמה שורות אתם מוסיפים בכל סיבוב. ככל שתוסיפו יותר שורות כך היא גדלה וגדלה. תוכלו לסרוג לעצמכן משושית ענקית, או משושית קטנה המכסה רק את הכתפיים (סטייל, כבר אמרתי?). זהו פיתרון מתוק וקל מאוד לסריגה גם לילדות ולפעוטות – כיסוי מתוק לכתפיים ביום צונן, או תוספת מדליקה לתלבושת חמודה לגן או למסיבה.

פסים או צבע אחד – המשושית היא תוספת שיקית במיוחד לכל בגד
המשושית מזכירה קצת את ריבועי הסבתא בגלל הפינות הסרוגות


את המשושית לא קשה בכלל לסרוג, וכמו הפונצ'ו הסרוג שהצגתי בפוסט הקודם שלי, היא מתאימה גם כן לסורגים-פורמים מתחילים. אני סרגתי את המשושית שלי בעמודים כפולי-כפולים להם קראתי "שלהבות" (זו הדרך היחידה בה אני יכולה לתאר את הליפוף הכפול שעשיתי, כפי שתראו במדריך המצולם שהכנתי עבורכם). אתם יכולים לבחור לסרוג את המשושית שלכם בסגנון סריגה אחר – למרות שלטעמי, המשושית יוצאת מקסים בשיטת השלהבות.


למה שלא תוסיפו לכם פרנזים לקישוט?


הטריק במשושית הוא פשוט: היא מתחילה מעיגול, ממשיכה לעיגול פתוח ומה שיוצר את הזווית הפינתית הוא לא יותר מאשר שני עמודים בעמוד אחד ושתי עיני שרשרת בין עמוד לעמוד (בדיוק כמו הפינות שנוצרות לנו בסריגת ריבועי סבתא).

אז במיוחד עבורכם צילמתי מדריך המדגים כיצד להתחיל לסרוג את המשושית (שתי שורות – זה כל מה שצריך ללמוד על מנת להבין כיצד להמשיך).

במראה מן הגב


אם אינכם מנויים עדיין לבלוג זה, אתם מוזמנים להרשם ולהיות הראשונים לקבל עידכונים, מדריכים מצולמים, טיפים ועוד ישירות למייל שלכם. פתרונות סריגה נוספים בשתי מסרגות תוכלו למצוא בבלוג http://www.masrega.org(גם שם תוכלו להרשם כמנויים).

סריגה נעימה,

שלכם,

רות האפרתי (צמרל'ה)


כתיבת תגובה