המסרגה פונה בבקשה קטנה…

הציור של אמה בת ה-14: סמנו LIKE בהמוניכם....
הציור של אמה בת ה-14: סמנו LIKE בהמוניכם….

למי שטרם יצא להכיר את בתי הצעירה אמה (בת ה-14), המשמשת מעת לעת גם כדוגמנית הבית של הבלוג, אספר כי מדובר באחת הציירות הכי מוכשרות שיצא לכם להכיר. אני לא כותבת את זה מכיוון שהיא הבת שלי, אלא משום שהיא באמת ילדה עם כישרון יחיד במינו. למרות שמעולם לא למדה ציור באופן מקצועי, אמה מציירת ציורים מדהימים שכולם לקוחים מדמיונה. אני לא יודעת מהיכן היא שואבת כל כך הרבה יצירתיות, אבל זה המצב: היא מציירת כל יום, כל היום, בלי הפסקה, על מפית בבית קפה, בכל המחברות ובכל הספרים, על היד, על התיקים והבגדים – בכל מקום. לפני כמה שנים זכתה במקום שני בתחרות ציור ארצית והיא לא עוצרת. חלומה הגדול הוא להיות סופרת, מאיירת ואנימטורית בדיסני או פיקסאר.

ומדוע אני כותבת לכם את כל זה? מכיוון שבימים אלה אמה משתתפת בתחרות ציורים וזקוקה ללייקים שלכם. הציור שציירה לקוח מהדמיון והוא של דמות בשם רין מסדרת אנימה יפנית ידועה. התחרות היא במסגרת ציורים המבוצעים באמצעות טאבלטים מקצועיים (טאבלט הוא משטח ציור דיגיטלי אשר ציירים מקצועיים עושים בו שימוש לציור מקצועי ואנימציה במחשב). התחרות עצמה נערכת באתר הפייסבוק של יבואנית טאבלטים כאלה והפרס הראשון הוא טאבלט מקצועי.

אמה תודה לכם מאוד אם תיכנסו לעמוד הפייסבוק של התחרות ותעשו לייק לציור שלה – ואם בא לכם, המליצו לאחרים בדף הפייסבוק שלכם להצביע לאמה.

שלכם באהבה (ותודה מקרב לב),

רות האפרתי (צמרל'ה)

6 תגובות הוסף תגובה

  1. Rind Roni הגיב:

    לרות בוקר טוב,

    כמה נחמד לקרוא כתבה כזו על הבוקר.

    מאחר ואין לי פייסבוק ואני לא חברה שום רשת חברתית אני אעביר את בקשתך

    לחברות שלי ולחתן שלי עם הבקשה שלך.

    ויהיה לך הצלחה גדולה, נחשוב חיובי עם כוונות טובות.

    אתי רינד

    1. photopinka הגיב:

      המון תודה!!!

  2. karine הגיב:

    לייק + שיתוף בפייסבוק:)

    1. photopinka הגיב:

      תודה לך קארין יקרה!

  3. חגית הגיב:

    כמובן שאהבתי… את לא השווצת מספיק בפוסט שכתבת… היא באמת מוכשרת מאוד והציור מקסים, הצבע, המשחקים של אור וצל – מציירת מדהים

    1. photopinka הגיב:

      תודה, ואת לגמרי צודקת. העובדה שזה צויר מהדמיון וההצללות הן מהראש מדהימה אותי, אבל אני גם כבר רגילה לציורים שלה. היא מפיקה כאלה כל יום…

כתיבת תגובה