פ-פנ-פנדה: הוראות סריגה חינם לכובע הפנדה הכי מתוק שיש

image (7).jpg

אם הייתי צריכה לבחור מהי החיה החמודה ביותר בעולם ללא ספק הייתי  בוחרת בפנדה אדומה, אך לא לפני התלבטות קשה בינה ובין הפנדה הרגילה. כי תודו: אין חיה חמודה יותר מפנדה (חוץ מפנדה אדומה כמובן). אז במסגרת תוכניתנו "שוטט כפי יכולתך באינטרנט וחפש דברים יפים לסרוג" מצאתי את הוראות הסריגה האלה לכובע פנדה מקסים וקל לסריגה.

את ההוראות מצאתי באתר זה, ואני מביאה אותן כלשונן. אלו הוראות קלות המתאימות לסורגים מתחילים ולא רק לסורגים מנוסים. אם טרם התנסיתם בקריאת הוראות סריגה באנגלית אני ממליצה לכם לקרוא את הפוסטים שלי בנושא: כיצד לקרוא הוראות סריגה באנגלית חלק 1 וכיצד לקרוא הוראות סריגה באנגלית חלק 2. אם מעולם לא סרגתם תוך שילוב של שני צבעים יחד תמצאו בסוף הפוסט קישור לסרטון המדגים כיצד לעשות זאת (זה באמת לא קשה!).

מה תצטרכו עבור כובע הפנדה שלכם:

1 כדור צמר אקרילי לבן דק כגון קורל.
1 כדור צמר אקרילי שחור כגון קורל.
מסרגות 3 וחצי מ"מ.
מתקן להכנת פונפונים עבור יצירת האוזניים (קנוי או תוצרת בית). אם אינכם יודעים כיצד להכין פונפונים תמצאו בסוף הפוסט סרטון הסבר.

הערה: המינוח MC מתייחס לצבע העיקרי (לבן) והוא קיצור של הביטוי "main color". המינוח CC מתייחס לצבע משני (שחור). בהוראות תמצאו חלקים בשחור מודגש יותר, כאשר ההדגשה מסמלת שאת העיניים הללו עליכם לסרוג בשחור. הנה דוגמה: Round 5: K20, K2 , K6, K2 , knit the remaining sts in MC – האותיות המודגשות הן העיניים השחורות שלכם, בעוד האותיות הרגילות הן העיניים הלבנות.

ועוד משהו קטן: נכון שנורא חם עוד בחוץ והמזגן כבר משתעל מרוב מאמץ, ואולי תקראו לי מטורפת, אבל אני כבר מתחילה להרגיש קצת חורף. מולקולות הצמר הפנימיות שלי כבר מתחילות לדגדג…

אני מבטיחה לכם שהולך להיות חורף חם באתר מסרגה….

שלכם באהבה,

רות האפרתי (צמרל'ה)

knitpanda.jpg

MC: White
CC: Black (stitches that are to be knitted in CC are BOLDED )CO 152 using MC
Place a stitch marker before you begin to indicate the beginning of a round!
Row 1: K1, P1 (repeat to end)
Row 2: P1, K1 (repeat to end)Repeat Rounds 1 & 2 until you have a 1×1 ribbed edge of about 1 inch long.
Round 3: Knit all in MC
Round 4: Knit all in MC
Round 5: K20, K2 , K6, K2 , knit the remaining sts in MC
Round 6: K19, K1 , K2, K1 , K4, K1 , K2, K1 , knit the remaining sts in MC
Round 7: K18, K1 , K4, K1 , K2, K1 , K4, K1 , knit the remaining sts in MC
Round 8: K24, K2 , knit the remaining sts in MC
Round 9: K23, K4 , knit the remaining sts in MC
Round 10: K22, K6 , knit the remaining sts in MC
Round 11: K21, K8 , knit the remaining sts in MC
Round 12: K20, K10 , knit the remaining sts in MC
Round 13: K19, K12 , knit the remaining sts in MC
Round 14: K19, K12 , knit the remaining sts in MC
Round 15: K7, K7 , K22, K7 , knit the remaining sts in MC
Round 16: K6, K9 , K20, K9 , knit the remaining sts in MC
Round 17: K5, K11 , K18, K11 , knit the remaining sts in MC
Round 18: K4, K13 , K16, K13 , knit the remaining sts in MC
Round 19: K4, K14 , K14, K14 , knit the remaining sts in MC
Round 20: K4, K14 , K14, K14 , knit the remaining sts in MC
Round 21: K4, K15 , K12, K15 , knit the remaining sts in MC
Round 22: K4, K15 , K12, K15 , knit the remaining sts in MC
Round 23: K4, K8 , K3, K4 , K12, K4 , K3, K8 , knit the remaining sts in MC
Round 24: K4, K8 , K3, K4 , K12, K4 , K3, K8 , knit the remaining sts in MC
Round 25: K5, K7 , K3, K4 , K12, K4 , K3, K7 , knit the remaining sts in MC
Round 26: K6, K13 , K12, K13 , knit the remaining sts in MC
Round 27: K7, K11 , K14, K11 , knit the remaining sts in MC
Round 28: K9, K8 , K16, K8 , knit the remaining sts in MC
Round 29: K10, K6 , K18, K6 , knit the remaining sts in MC
Knit in MC for 8 rounds
IMG_9486.JPG
IMG_9662.JPG
Round 30: K17, K2tog (repeat to end)
Round 31: K16, K2tog (repeat to end)
Round 32: K15, K2tog (repeat to end)
… continue in a similar fashion until you have 8 stitches left on your needles.
Then, cut the yarn from the ball. Draw the remaining yarn through the 8 stitches and pull tight.
Weave all ends in.
IMG_9663.JPG
IMG_9661.JPGIMG_9486.JPG
IMG_9486.JPGIMG_9486.JPGIMG_9486.JPG
Make 2 black pom poms and glue them to the sides.
:כמובטח, הנה סרטון המסביר כיצד לסרוג בשני צבעים שונים

והנה סרטון המסביר כיצד להכין פונפונים:

בהצלחה!

8 תגובות הוסף תגובה

  1. חנה ברק הגיב:

    תודה על העזרה בנושא התרגום .העצות יעזרו לי בודאי גם בפרויקטים הבאים.יש עצה שתפשט את תהליך הסריגה :לסרוג בשחור רק השטחים הגדולים עינים ואף ,ואת הפרטים הקטנים כגון האישונים הלבנים והקשתות השחורות לרקום לאחר הסריגה בתפרים דמויי עין (vvvv)
    סבתא חנה

    1. photopinka הגיב:

      צודקת לגמרי לגבי הריקמה – זה גם מה שאני הייתי עושה, אך במקרה זה הבאתי את ההוראות כלשונן ולא שיניתי בהן דבר. זה גם תרגול לא רע למי שסורג לראשונה בשני צבעים…
      תודה בכל מקרה!

  2. שירה הגיב:

    לא הבנתי את הקטע עם הROUNDS.
    סיבובים? איך סיבובים קשורים בסריגת 2 מסרגות?
    אני ממש אשמח להסבר כי חוץ מהעניין הזה של הסיבובים זה נראה די פשוט ופרוייקט מקסים… בבקשה עני לי במהרה תודה לך : )

    1. photopinka הגיב:

      הכוונה היא לשורה. כל שורה היא ROUND במובן של "תהליך" סריגה של שורה (:
      זה אכן פרויקט קל וכייפי ולקטנה שלי יש כבר כזה שהיא חובשת בגאווה לבית הספר…

  3. שירה הגיב:

    האמת שאני בגיל של "הקטנה" שלך=]
    תודה רבה על העזרה אפצח בפרוייקט אני מקווה שאצליח
    עוד שאלה- כל שורה שנייה היא שמאל? כי רשום הכל KNIT אבל בתמונה זה נראה כמו שורה ימין שורה שמאל.
    אני מצטערת על השאלות המוזרות…. אני סורגת מתחילה+ אבל עם שאיפות ^^

    1. photopinka הגיב:

      את בת 14 וחצי??
      כל שורה שניה היא שמאל, כן.
      בהצלחה!

      1. שירה הגיב:

        אה אז טיפה יותר, 15 =]
        אוקיי תודה על העזרה

      2. photopinka הגיב:

        וואו! איזו נפלאה את שאת כה צעירה וסורגת! כל הכבוד!
        את מוזמנת לפנות אלי מתי שאת רוצה ואני תמיד אעזור לך בכל פרויקט סריגה או שאלה!
        ואת הבת שלי וציוריה המדהימים את מכירה?

כתיבת תגובה