כיצד לסרוג "בועות" – הסרטון המתוקן באוויר

לכל מנויי הבלוג היקרים: סוף סוף הסרטון המדריך כיצד לסרוג "בועות" במסרגה אחת עלה ועובד.

אתם מוזמנים לצפות.

באהבה,

רות האפרתי (צמרל'ה)

7 תגובות הוסף תגובה

  1. Yael הגיב:

    שלום רות. זאת הפעם הראשונה שהמיילים שלך מופיעים כהלכה ב – IPAD. עד עכשיו המיילים היו בג'בריש. במחשב נייח המייל מופיע בעברית. יעל בהרב 03-6476487

    1. photopinka הגיב:

      הי יעל,
      תודה על ההארה. אני מודעת לבעיה ופניתי כבר לשרות הלקוחות של וורדפרס בעניין. נעשתה חקירה מקיפה ומתברר שהבעיה היא תאימות של מכשירי אפל כמו אייפד ואייפון, בעיקר במערכת ההפעלה החדשה שלהם. לצערי אין מה לעשות – לפעמים המיילים מגיעים בג'יבריש ולפעמים מגיעים בסדר. זו בעיה ידועה בקרב קהילת הבלוגרים של וורדפרס ואני מקווה שבאפל יפתרו את זה במהרה.
      תודה לך,
      רות

  2. אסתר אלקיים הגיב:

    מקסים!! תודהה

  3. EVA KLOPMAN הגיב:

    מקסים!!!

    1. photopinka הגיב:

      תודה אווה יקרה! מקווה לראותך בקרוב!

  4. nernech הגיב:

    הי רות,

    רק רציתי לומר שאת מסבירה מצויין ותענוג לצפות ונהיה פרוייקט שלם להגיב באתר – להירשם, לחדש סיסמא (שכחתי אותה), אח"כ לא התקבלה כי היתה חלשה מדי… בקיצור מגיבה לך במייל… 🙂 ויהיה נחמד שיהיה פשוט יותר להגיב באתר…

    תודה רבה על הסרטונים! נחמה

    1. photopinka הגיב:

      נחמה יקרה,
      תודה על התגובה מחממת הלב. לא הייתי מודעת לכך שמסובך להגיב באתר. לצערי האתר יושב על פלטפורמה בנויה מראש ואין לי אפשרות ממש לשלוט על האופן בו בנוי מנגנון התגובות…. אני שמחה שהסתדרת בסוף ושקיבלתי תגובתך באתר שלי.
      שתהיה לך שנה אזרחית נהדרת,
      רות

כתיבת תגובה