כיפה אדומה לא לבד: השכמיה עושה קאמבק

שכמיה משנות החמישים – יפה גם היום

תלמידתי המהוללה יעל (כן, זו מהפוסט על הצווארון הסרוג) לא נחה לרגע: היא סרגה צווארון, עליונית עגולה מדהימה, סוודר מדהים לתינוק ועוד המון דברים משגעים – עכשיו יעל החליטה שהיא רוצה לסרוג שכמיה. ומי גוייס למשימה? כמובן שאני. אז שוב יעל היא מקור ההשראה האולטימטיבי לפוסט הזה, ואני מודה לה על כך.

שיכמיות הן פיתרון נפלא לימים קרים, הן יפות, קלות ומהירות לסריגה. אפשר במסרגה אחת, אפשר בשתיים, אפשר גם וגם. העיקרון פשוט ויש לו וריאציות רבות – או מלבן שעוטף, או סריגה במעגל.  אספתי עבורכם כמה רעיונות והוראות חינם לשיכמיות שכיפה אדומה לא הייתה מתנגדת ללבוש:

את הדוגמה הזו ניתן לרכוש באתר המתוק של לילה ובן:

הוראות חינם לשכמיה הזו ניתן להוריד כאן: שכמיה צבעונית:

הוראות חינם לשכמיה הזו ניתן להוריד כאן: שכמיה עם צווארון גולף:

הוראות חינם לשכמיה הזו ניתן להוריד כאן: שכמיה חומה בשתי מסרגות

הוראות חינם לשכמיה הזו ניתן להוריד כאן: שכמיה אדומה בשתי מסרגות

הוראות חינם לשכמיה זו ניתן להוריד כאן: שכמית מניפות בקרושה

את ההוראות לשכמיה הזו ניתן למצוא באתר הזה

את ההוראות לשכמיה זו ניתן להוריד חינם פה: שכמיית שאנסון צרפתי 

ואם עוד לא נמאס לכם משכמיות, עשו חיפוש בגוגל: knitted cape או knitted capelet – ותמצאו אוצר בלום של רעיונות והשראה…

שלכם באהבה,

רות האפרתי (צמרל'ה)

4 תגובות הוסף תגובה

  1. Mail הגיב:

    בוקר טוב לך קודם כל אני חייבת לציין שהדוגמאות מהממות וכל הכבוד

    שנית אם תוכלי בטובך לשלוח לי דוגמאות של אפודות לילדים בני 5-6 אודה לך גם בנים וגם בנות ב- 2 מסרגות כמובן

    בתודה רבה ושבוע טוב ומבורך

    כהן איריס

    1. photopinka הגיב:

      הי איריס,
      תודה על תגובתך. באופן כללי, אינני נוהגת לשלוח דוגמאות על פי בקשה. מה שיש לי ועם מעט הזמן שיש לי אני מעלה לאתר. את יכולה לחפש באינטרנט ויש שלל דוגמאות חינם. נסי את http://www.pickles.no

      בברכה,
      רות

  2. מיכל הגיב:

    מהמם! וינטאג'י בדיוק במידה הנכונה, וכמובן מתאים לחורף הישראלי ההפכפך. אני הייתי לוקחת את הדוגמה העליונה של התינוק ומשחקת עם המספרים קצת בשביל שיתאים לי. אבל אולי רק אני עושה הכל בדרך הקשה… 🙂

    1. photopinka הגיב:

      מיכל! לאן נעלמת? החורף כבר פה ואיפה את?
      כיף לשמוע ממך שוב! יאללה, לסרוג!

כתיבת תגובה