חסידות בשדות (צמר, צמר ומסרגות)

חסידות בעמק – מסמלות את בואה של המסרגה

הנה תמונות שצילמתי הבוקר מעל העמק היפה שלנו, הלא הוא עמק חפר: להקת ענק של מאות חסידות שחגה במעגלים דקות ארוכות בדרכה אל ארצות החום. מבחינתי ההתרגשות הייתה כפולה: גם המראה המדהים של מאות החסידות, אשר כצלמת לא יכולתי שלא לעצור ולתעד (מעודי לא ראיתי להקה כה גדולה!) וגם העובדה שהחורף כבר הולך ומסתמן לו, והסוודרים הסרוגים שלי בארון כבר מזמן צועקים לי "הצילו!". יש לי כמה פרויקטים שסרגתי בתקופה החמה יותר שטרם הזדמן לי ללבוש, ואני מחכה כבר להזדמנות לעטות על עצמי את שלל הסריגים שעוד לא הספקתי ללבוש…

צמר צמר תרדוף

זו תקופה נפלאה להתחיל בפרויקט סריגה חדש, או להתחיל לסרוג בכלל, ללמוד טכניקות חדשות ולשכלל את הטכניקות הקיימות. משמח לדעת כי לכל הסורגים-פורמים המתחילים החיים היום קלים כשיש את יוטיוב, בו ניתן למצוא סרטון הדרכה כמעט בכל תחום.

אני ממליצה לכם לחמם מסרגות ולמצוא את הפרויקט החדש הבא שלכם. למי מכם שעוד לא יודע לסרוג, או שרוצה לשדרג את יכולותיו אני ממליצה בחום להתחיל וללמוד…

כי אין, אין, אין, אין כמו סריגה. תודו…

מאחלת לכם תחילתו של חורף חם ושמח,

רות האפרתי (צמרל'ה) 

6 תגובות הוסף תגובה

  1. Liora Elizabeth Katz הגיב:

    ערב טוב , אני לא מצליחה להירשם לאתר שלך כדי להמשיך ולצפות בו ליאורה

    ________________________________

    1. photopinka הגיב:

      ליאורה שלום,

      בצד שמאל של האתר יש איזור להרשמה. את אמורה להכניס את כתובת המייל שלך ואז לחכות למייל אישור. לאחר שהמייל יגיע עליך ללחוץ על הקישור בתוך המייל (קישור זה מאשר את הרשמתך ומאמת שזו אכן כתובת המייל שלך – מה שנועד למנוע הרשמה פיקטיבית או וירוסים).
      אני מקווה שעזרתי. אם לא, כיתבי לי ואנסה לסייע.
      תודה!
      רות

      1. גילה מנדלברג הגיב:

        איזה צילום מהמם!!!

      2. photopinka הגיב:

        תודה ((((:

  2. מירב הגיב:

    צילומים מדהימים!!!
    מירב.

    1. photopinka הגיב:

      איזה כיף! תודה!

כתיבת תגובה