מחאו כפיים: עוד (ועוד ועוד ועוד) מחממי ידיים!

מחממים את הלב והידיים

יציר מסרגותיה של הסורגת הזריזה ורחבת הלב, מיקה גוזלן (ההוראות של שרה פרפרי)

תודה לכל מי שכבר הרים את המסרגה והתנדב לסרוג מחממי ידיים לילדים חוסים בכפר הנוער "אהבה", יוזמה ברוכה של שרה פרפרי, העובדת בכפר וסורגת מנוסה בעצמה.

אני מצרפת עוד כמה הוראות לסריגת מחממי ידיים, הפעם של שרה עצמה.

ההוראות:
בעזרת מסרגות מספר 4 מעלים 42 עינים.
סורגים פטנט (2 עינים ימין 2 עינים שמאל או 1 ע' ימין 1 ע' שמאל).
בגובה 12 ס"מ סורגים 15 עינים, סוגרים 12 עינם וסורגים 15 עינים.
בשורה הבאה: סורגים 15 עינים, מעלים 6 עינים, סורגים 15 עינים.
משיכים לסרוג 6 ס"מ וסוגרים את כל העינים.
תופרים לאורך החממית.

והנה, מיקה גוזלן הזריזה כבר סרגה כמה כאלה – ותראו איזה הספק ואיזו השקעה!

שימו לב! מבצע הסריגה הסתיים. אם ברצונכם לסרוג עוד מחממי ידיים ולשלוח לכפר הנוער אנא עשו זאת עצמאית.

אתם עוד פה? רוצו לסרוג!

באהבה,

רות האפרתי (צמרל'ה)

2 תגובות הוסף תגובה

  1. מירי פרידמן הגיב:

    שלום רות
    מעוניינת בהוראות סריגה בעברית ל-2 מסרגות לאוברול {סרבל} לתינוק
    תודה רבה
    מירי פרידמן

    1. photopinka הגיב:

      מירי שלום,
      אני מתנצלת שאיני יכולה לעזור לך. ראשית, אין לי הוראות כאלה, ושנית איני שולחת הוראות סריגה לכל דורש – את האתר אני מנהלת בזמני הפרטי המצומצם וכל מה שיש לי אני מעלה לאתר. קיימים אתרים אחרים המפרסמים הוראות חינם או המוכרים הוראות. נסי את http://www.pickles.no
      בהצלחה,
      רות

כתיבת תגובה