המסרגות דורשות צמר חברתי!

ארגונית של Della Q: עשויה משי טהור, מארגנת לכם את החיים ומתגלגלת לכדי צרור חמוד שדורש חיבוק. אוף!

המסרגה דורשת צמר חברתי!
ברוח המחאה החברתית המתעוררת שנית הקיץ, שאלו את עצמכם: האם למסרגות שלכם לא מגיע בית? כי בעצם: איפה אתם מניחים את המסרגות שלכם? אצלי הן מונחות בכלי זכוכית ענק, בתוך ספלים מזדמנים, במגירות, בארונות, בתיקים, בסלסילות הסריגה ולפעמים אני מוצאת כמה מתגלגלות על הריצפה (החתול רצה לשחק, אז לא ניתן לו?). מאחר ואני אדם שאוהב מאוד ארגון (פנאטית של סדר וניקיון), כשאני מוצאת פיתרון יעיל, וחשוב יותר מזה: מרהיב ביופיו – אני נדלקת.

ובואו נודה על האמת: אי אפשר שלא להתאהב קשות במוצרים של Della Q. נקודה. התיקים, הארגוניות ושלל הפתרונות של דלה קיו יעשו למסרגות שלכם (וגם לכם) רק טוב.

אתם ודאי חושבים שיש לי פה איזה אינטרס מסחרי – אז זהו, שלא, ואפילו ממש לא. אני פשוט נהנית לחלוק איתכם דברים יפים שאין לי ספק שתאהבו.

כל מה שצריך לקחת איתכם לאי בודד

איכות, איכות, איכות
לראשונה נתקלתי באחד התיקים של Della Q אשר צורף חינם למגאזין סריגה מחו"ל. כמי שעוסקת גם בתפירה, ישר זיהיתי את האיכות, ובעיקר: מצאתי פיתרון פרקטי, נוח ויפייפה לפרויקט של מסרגה וצמר קטן. לתיק צורף קטלוג קטנטן בגודל של כרטיס ביקור, ואגלה לכם שעד היום הוא מונח אצלי כלאחר כבוד בארנק. חיפוש באינטרנט גילה לי עולם שלם של פתרונות פרקטיים ונפלאים לכל סוגי המסרגות: ממסרגות קרושה, מסרגות עגולות, מסרגות דו צדדיות, מסרגות ארוכות ועד לפיצ'יפקעס הקטנים של הסריגה – ולא לשכוח גם את הצמר שמקבל מקום של כבוד בתיקים ושקים תפורים יפייפים.

תיק "רוזמרי" – המוצר הראשון של Della Q בו נתקלתי כשצורף כמתנה למגאזין מחו"ל

מה בין שתי נשים מסיאטל וויאטנם?
מה שאהבתי במיוחד בדלה קיו הוא העובדה שזו חברה קטנה שהקימו שתי נשים (בובי ודלה) המתגוררות בסיאטל, וכי היא פועלת במסגרת מסחר הוגן (fair trade) – מה שאומר שפועלים התופרים את התיקים בארצות נחשלות מקבלים שכר עבודה הוגן ואינם עובדים בתנאים של ניצול מחפיר. בכל פעם שאתם קונים תיק של דלה קיו חלק מהכסף מופרש לפרויקט המכונה "Vietnam Quilts" – ארגון ללא מטרות רווח המקדיש עצמו ללמד נשים מכפרים נידחים את אמנות התפירה על מנת שיפרנסו עצמו בכבוד.

יפה, פרקטי, איכותי: מה עוד צריך?

התיקים עשויים מבד 100% משי טאפטה, החלק הפנימי עשוי מתערובת של משי ופולימר ליצירת בד חזק שאינו נקרע או נחתך בקלות.

תגידו לי שאתם לא רוצים אחד חמודי כזה

אז למה שלא תפנקו את עצמכם באיזה תיק קטן של Della Q? או שאולי תזכירו למי שצריך מה אתם ממש רוצים ליום ההולדת….

הנה עוד משהו שעובר ישר לרשימת המומלצים שלי!

שלכם,

רות האפרתי (צמרל'ה)

2 תגובות הוסף תגובה

  1. sigalit הגיב:

    לאפרת שלום
    ממש התאהבתי בתיק ובארגונית. כבר מזמן אני מחפשת משהו כזה. מניין ניתן לרכוש אותם

    1. photopinka הגיב:

      סיגלית שלום,
      הלינק לאתר של dellaQ נמצא בגוף הפוסט. בכל מקרה, כנסי ל-http://www.dellaq.com/home/index/1002.3

      בהצלחה!
      רות (רות ולא אפרת…)
      (((:

כתיבת תגובה