הוראות סריגה חינם: של תחרה אביבי וקל במיוחד לסריגה

של תחרה אביבי המתאים במיוחד לסורגי תחרה מתחילים

הוראות סריגהה חינם של של תחרה לסורגי תחרה מתחילים (אבל לא רק…)

לכבוד האביב שהגיע, הנה הוראות לשל אביבי מקסים. מה שיפה בשל הזה הוא שזו דוגמת תחרה קלאסית ופשוטה מאוד לסורגי התחרה המתחילים מביניכם. אם מעולם לא סרגתם תחרה, אני ממליצה לכם לקרוא את שני הפוסטים שלי בנושא: כיצד לסרוג תחרה חלק 1 וכיצד לסרוג תחרה חלק 2. למי שמתקשה בהבנת הוראות סריגה באנגלית – קיראו את המאמר הראשון והשני שלי בנושא.


כעיקרון, השל נסרג כמלבן ארוך, ואין בו סיבוכיות מיוחדת. דוגמאת התחרה מורכבת מחזרה על ארבע שורות בלבד (ראו למטה).


מיותר לציין שאם משהו לא ברור לכם בהוראות – אני תמיד פה כדי לענות על שאלות.


שיהיה לכם חג פסח שמח!


שלכם,


רות האפרתי (צמרל'ה)



MATERIALS:
6 balls of Kid Seta Noir # 09
One pair US size 6 / 4mm knitting needles.
MEASUREMENTS:
20 inches x 79 inches (50cm x 200cm)
THE INSTRUCTIONS ARE GIVEN FOR THE ONE SIZE ONLY.
TENSION: SAVE TIME, TAKE TIME, CHECK TENSION.
25sts and 34 rows = 3 in / 10cm over lace pattern using US 6 / 4mm needles.
FOR BEST RESULTS IT IS ESSENTIAL TO OBTAIN THE CORRECT TENSION.
IF THERE ARE TOO FEW STS ON TEST SWATCH, USE THINNER NEEDLES;
IF THERE ARE TOO MANY STS, USE THICKER NEEDLES.
ABBREVIATIONS:
k = knit; p = purl; psso = pass slipped stitch over; rep = repeat; R(W)SR = right(wrong) side row; st
(s) = stitch(es); sl = slip; tog = together; yfd = yarn forward.
STICHES USED:
LACE PATTERN:
1st row: K.
2nd row: P.
3rd row: K2sts, *yfd, sl 1, k2tog, psso, yfd, k3sts, rep from * to last 5sts, yfd, sl 1, k2tog, psso, yfd,
k2sts.
4th row: P.
Rep these 4 rows.
LACE SHAWL
Using US 6 / 4mm needles cast on 127sts and cont straight in lace pattern (SEE STS USED) until
work measures 79 in / 200cm from beginning ending with a WSR, cast off all sts loosely (or with a
bigger needle).

2 תגובות הוסף תגובה

  1. רות אברגל הגיב:

    אפשר הוראות בעברית לשאל תחרה

    1. photopinka הגיב:

      רות שלום,

      ההוראות שאני מעלה לאתר הן ההוראות שיש לי. על מנת לספק הוראות בעברית עלי לשבת ולתרגם, ולצערי אין לי זמן לעשות זאת. עם זאת, אני ממליצה לך בחום ללמוד קריאת הוראות באנגלית. הקדשתי לכך כמה פוסטים (שאני מעלה מחדש לאתר בימים אלה ואת תקבלי אותן למייל שלך). אם את מתקשה בכל זאת נסי למצוא מישהי שמכירה הוראות באנגלית על מנת שתסייע לך. לצערי אני קצרה מאוד בזמן בתקופה הקרובה, אחרת הייתי מציעה לך את עצמי.

      רות

כתיבת תגובה