המסרגה הידידותית סורגת אתכם מא' ועד סוודר – כמעט חלק 5


לכל למי שחשש: למסרגה שלי ולי שלום… אני מתנצלת מקרב ליבי על שהתעכבתי בהעלאת המשך, ובעצם סיום הפרויקט.  עברו עלי שבועיים מאוד מאוד עמוסים… אבל לא שכחתי אתכם! (ואיך אפשר?)
אני מקווה שעד מחר תקבלו את המייל המיוחל עם הפינאלה (זה יו טיוב מעכב לי את ההעלאה, לא אני…). בינתיים, כדי לחסוך לעצמי ולכם זמן, אני מצרפת לינק לסרטון המסביר כיצד לתפור חלקים סרוגים בשיטת  mattress stitch – זו השיטה בה נחבר את החלקים יחד.

אז בינתיים, צפו, לימדו ותכף ניפגש!

שלכם,

רות האפרתי (צמרל'ה)

אגב, אני מכינה לכם גם סרטון בונוס… הפתעה…



יום שבת, 3 במרץ 2012

המסרגה הידידותית סורגת איתכם מא' ועד סוודר – חלק 4

Image:The Knitting Woman painting by William-Adolphe Bouguereau.jpg
הנערה הסורגת (1869) מאת William-Adolphe Bouguereau


לפני שנתחיל, כמה מילים (ולחלוחית בעין)

היום גיליתי שיש לאתר מסרגה למעלה מ-300 מנויים פעילים. זה אומר שיותר מ-300 איש מוצאים את האתר מעניין ונהנים לקבל עידכונים ולעקוב אחריו. אני שמה בצד את השמחה האישית שלי והמחמאה העצומה שבדבר (רק לפני חודשיים היו לאתר 100 מנויים, ופתאום בבת אחת מספרם שולש), אני כותבת לכם את זה מאחר ועובדה זו היא עדות חותכת לסצינת הסריגה הלוהטת והמדהימה שצומחת לנו פה בארצנו הקטנה והלא חורפית בעליל (והחורף האחרון הוא סוג של נס גם לחקלאים וגם לסורגים-פורמים, הלא כן?). כמובן שהמספרים הללו אינם כוללים את מנויי בלוג סריגת הקרושה שלי (שנמצא אף הוא בתהליכי שדרוג שיסתיימו תוך שבוע בערך), שם המספר עומד על כ-160 מנויים. מה שאומר שאנחנו מתקרבים כבר לאיזור ה-500 מנויים סך הכל.

והנה עוד כמה נתונים: האתר נמצא כבר שבועות רבים בראש מצעד האתרים הלוהטים והפופולרים ביותר של וורדפרס (מיקרוסופט). כמה כניסות יש לאתר מדי יום, תשאלו ודאי: אספר לכם שבשבת האחרונה היו קרוב ל… (תחזיקו את עצמכם…) 1,000 כניסות! זה אומר שכ-1000 אנשים חיפשו מושגים מתחום הסריגה בשבת לבדה! מעבר לכך, מדי יום ממוצע הכניסות לאתר נע בין 400 כניסות ועד 700 ליום. מאז שהקמתי את האתר לפני כמה חודשים ביקרו בו (תחזיקו את עצמכם): קרוב ל-50 אלף איש! אז אני שואלת אתכם: סצינה או לא סצינה? מתברר שסריגה הופכת להיות טרנד לוהט בחורף הקר שלנו…

מדהים!

האמת היא שכשהקמתי את האתר לא פיללתי שאזכה לכזו תמיכה ואהבת הקהל. אני מודה לכם מאוד ומבטיחה להמשיך לעשות לכם ולמסרגות שלכם רק טוב…

ובכל מקרה, אחרי שמחיתי בענווה את הלחלוחית שבעין, הנה החלק הרביעי של הסרטונים שהעליתי עבורכם, והפעם: השרוול. אנחנו כבר אוטו-טו מסיימים! כל הכבוד לכם!

שלכם בהרבה אהבה,

רות האפרתי (צמרל'ה)



כתיבת תגובה